1-December-2011

Idag har man vart i stallet och ridit.
Jag red ut barbacka i skogen över stock och sten.
Gick jätte bra tills vi kom till massa vatten gäggigt men det gick ju bra ändå ;)
Jag skritta bara med honom idag äfer som han blev vaccinerad i förr går.
Sedan kom jag in och satte på honom täcket och myste en stund med honom (världens bästa kille)
Och sen så släppte jag ut honom till älvan och gick in och mocka och höa lite grann.
Sen så åkte jag hem och nu sitter jag här och bloggar!
Ska strax gå och laga pannkakor mums ♥

Hrrre gött


Det regnade lite :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!