Dagen!!! :)

Idag när jag kom till stallet ville Oboy inte komma in i stallet kunde inte få tag i honom i hagen ;)
Haha han bara galoppera iväg.
Så först locka jag med höselars men då tog bara älvan det, den anndra hästen i hagen!
Sen hämta jag moroter och gav till dom men han hann och ta dom innan jag kunde ta över grimman så jag hämta lite kraftfoder och locka han med och du kom han och jag fick ttag i honom tog tyyp en halv timme.
Haha busiga ponny iblan ;)
Men sen red jag lite i padocken och sen ut,jag älskar att rida ut så det gjorde jag sen!
Trava mest i uppfosbackar och sedan mycket skritt.
Kan förtfarande inte galoppera beroende på kotera.

Han är världens bästa ponny :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!