Godmorgon!

Nu har jag vaknat för en liten stundsen och sitter och äter fukost.
Idag belv frukosten en banan och Oboy haha....
Iallafall, Imorgon ska jag till Oboy istället för på Söndag för då kan jag inte äfter som vi är i Falkenberg och ska
fira nyår där i lilla stugan :)
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra med  Oboy, om det är fint väder tror jag att jag att jag ska hoppa lite, eller ha markarbete.
Kommer bli läskigt att rida imorgon för dom kommer nog smälla väldigt mycket, men jag ska ju dit på förmddagen så då kanske de inte smälls så mycket.
Han brukar inte brysig om det så jätte mycket men låter det mycket och sjuter så blir han rädd.
Han är ju rätt lätt skrämd.
Så får se.

Em av vinter bilderna jag tog ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ska också rida i morgon, fast jag ska rida ut med en kompis på små shettisar barbaka i skogen! :D

2011-12-30 @ 13:40:49
URL: http://emeliesdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!