Ridningen! :/

När jag kom till stallet i söndags så sa Carolina att han kanske hade lite ont i koterna så att ajg
fick inte galoppera eller va på små volter, häst på fyrkants spåret så mycket som möjligt.
Så jag tänkte att jag kunde rida ut istället, blir roligare.
Så jag red ut i skogen i snön det va jätte mysigt.
Travade lite i skogen.
Sedan kom jag in och släppte ut honom i hagen mocka och höa,
gav Älvan och Oboy middag .
När jag la ut älvans hö så kom Oboy och åt av det med så båda åt älvans hö.
Hoppas de delade av Oboy´s Hö med ;)
Haha...
Sedan åkte jag hem och åt mat.

Så va det!

Så fort han har blivit bätre i kotorna så ska jag tästa hoppa med honom för första gången !
Harre bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!