Söndags med Killen!

I söndags så va killen jätte pigg :)
Haha han ville bara galoppera iväg i full fart fick värkligen hålla inne honom hela tiden men han va ju inte dum på något sätt utan bara ville springa.
Fick inte galoppera mycket med honom för att han va lite öm i hoven.
Men fick bli mycket snabb trav på fyrkantsspåret, lite ridvägar och övingar på halter.
Gick inte så bra med halterna äfter som han ville bara springa hela tiden ;)
Men sedan gick det bra.
Han har fått en ny grimma :D
En blå med rött nos och nack ludd.
Fin och go! He likes!
Sedan kom jag tillbacks till stalle myste med honom och sedan på med täcket och ut i hagen :)
När jag kom till hagen sa jag hej då till Oboy och gick och myste lite med Älvan en stor häst som går i stamma hage som honom.
På torsdag ska jag tästa hoppa ett eller två hinder med honom :O Vågar jag? Haha klart han är ju så snäll men han bilr nog väldingt glad så man får vara berädd på allt.
Men han brukar inte bocka eller stegra eller så han brukar bara galoppera på stället, han är super snäll.
Aa... Cristy hänger med till stallet på torsdag och tar kort :)

Puss puss

Lite rolig bild ;)

Kommentarer
Postat av: FIA

Så sööt! Härlig ansiktstäckning också! Ras? Är det din häst? :-)



// FIA

www.fiaalbertsson.tk

2011-12-10 @ 18:40:31
URL: http://www.fiaalbertsson.tk
Postat av: Julia

Ja visst är han! :)

Haha...

Han är en Welsh (stavining?)

Nej, inte min men min foderponny :D

HI are Assssuuummme!

2011-12-11 @ 17:15:14
URL: http://thelittlehorseoboj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!