Stallmötet!

På stallmötet så fick vi fika :) Lussebullar,Peppakakor,Godis, glögg och Julmust!
Vi snacka vi om hästarna och stallet.
Vi ska planera in en dag då alla ska hjälpa till att städa Logen!
Sedan ska Inanna en tjej som också sköter Oboy en dag i veckan eller någon gång 
ibland ska Tävla på honom :)
Ska dit och kolla på, Borås ridhus!
Sedan framot våren/sommaren ska jag börja tävla honom men jag kanske ska vara med 
på Lucia hoppningen på Tokarp.
Har inte bestämt mig, men till sommaren kommer jag åka ut och tävla rätt mycket.
Em...
Nu har jag käkat glass och ser fram imot en bra fredags kväll :)

OBOY♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!