Too day!

Idag så har jag ridit.
Jag red ut, med min faster och kussin.
Dom gilla han värkligen!
Jag skritta i början, sedan trava lite och galoppera sedan mycket på små vägarna där det tyyp
aldrig kör några bilar.
Hade iallafall jätte mysigt och så.
Det är kul när någon hänger med till stallet nångon gång.
Dom gav han och Älvan massa äpplen!
Haha...
När jag kom in i fika rummet så såg jag allt fika, man fick ta :D
Jul must med!
Och så va det ett paket till mig från Rebeca och Oboy!
Där i fick jag en Häst tidning, ridstrumpor och öronskydd/öronvärmare som man har till hjälmen.
Jätte kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!