Oväder :/

Idag så har jag vart i stallet och ridit.
Jag red i padocken men det hade ju regnat som in i ******* så fick rida där det inte va vatten.
Oboy är rädd för vatten så när vi skulle gå in i padocken så va det ju en liten vatten pöl presice vid ingången så han gick jätte nära stolpen där det inte va ngt vatten mig tänkte han inte på jag bara satt där och fick holla upp benen för att inte ramla av ;)
Haha alla är vi olika.
Och sen när vi skulle rida hem så börja det öss regna så då blev vi pisse våta, varken jag eller Oboy gilla regnet.

Sen så blåste dörren upp as många gånger så jag fick damp och aa Jobbig dag kan man säga <3

Är han söt eller är han sööööt?? <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!