Tja tja bloggen :)

♥Igår så va man i stallet (tokarp) Vi hade hippologi och ryckte, knoppa och linda. Och sedan hjälpte jag till Amanda,Lovisa och Axelia med och höa vi skulle göra 30st påsar och dom skulle vara propp fyllda allihop :O de va jobbigt men ändå kul.
 Sedan hjälpte jag till i den minsta gruppen och leda dom och hjälpa till att sadla och annat sånt :)
 Dom skulle gå över bommar :O
 Men de gick ju bra klart :D
Sedan myste jag med DeSoto och Naxos och ngra till! Och så drak jag Obo`y !
 
Det va allt som hände igår Bye bye♥På bild 1 Desoto 2 Denenda 3 Naxos
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!