Tomorrow♥

Imorgon ska jag till stallet :)
Ska rida ut barbacka med min kille och bara skritta äfter som han blev vaccinerad igår.
Så jag tar en riktigt mysig tur i skogen med Oboy.
Ska bara mysa :)
Tar nog inte med kameran till stallet imorgon för har alltid haft det men nu orkar jag inte.

Sedan 19december ska jag kanske vara med på lucia hoppningen på Tokarp :)
Kanske med Oboy får se om jag hinner träna med honnon (har aldrig hoppat han innan)
Annars blir det en tokarps häst, DeSoto på 30cm :O

Harre gött my friends♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!