Too day!


När jag kom till stallet såg jag inte några hästar ute i hagarna?
Men alla stod inne, ngn hade glömt att ta ut dom sa Carolina och inte ngn frukost hade de inte heller fått ;)
Så jag va tvungen att ge oboy lite av sitt morgon hö och sen rida, för va tvunen att ge honom hö för annars skulle han inte vart så kul att rida.

Vi red lite ute på vägarna och sen i padocken han fick galoppera av sig lite haha.
Annars va allt bra :)
Sen så mocka jag och höa och sen åkte hem en rolig dag i stallet :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Hur ofta rider du han? :)

2011-11-20 @ 19:11:02
URL: http://ponnyemelie.blogg.se/
Postat av: Filippa

Alltså han är ju så underbart söt! :)

/Kram din bloggläsare/följare från dayviews (Fotograf-Ponnie) <3

2011-11-20 @ 20:02:06
URL: http://ryttarenfilippa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Filippa: tack så mkt :)

Emelie jag rider han 2g i veckan men ibland när jag har lust så åker jag ner till stallet om ngn kan sjusa mig <3:)

2011-11-21 @ 20:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!